Vacatures in Marketing

Interviews met Marketingspecialisten over ontwikkelingen in de sector en binnen organisaties

  • logo ITDS
    Wilmar Zomer en Uschi Braun

    Vrouwen financieel sterker maken met ikdenkvooruit.nl

    Wilmar Zomer en Uschi Braun - Marketing Strateeg bij a.s.r. en Digital Consultant bij ITDS

    Wist jij dat meer dan 50% van de vrouwen financieel niet onafhankelijk is? Veel van deze vrouwen wisten dat zelf in ieder geval niet. Volgens Wilmar Zomer, Marketing Strateeg bij a.s.r. Pensioenen, moest daar wat aan gedaan worden. Zo ontstond het platform ikdenkvooruit.nl. Met het doel vrouwen bewust te maken van hun financiële situatie én de mogelijkheden om deze positief te beïnvloeden. Onze Digital Consultant Uschi Braun hielp a.s.r. bij deze uitdaging. En met succes. Met dit initiatief werd a.s.r. genomineerd voor de PensioenWegwijzer: een prijs voor initiatieven die het mensen gemakkelijk maken inzicht te krijgen in hun pensioen. In dit interview vertellen Wilmar en Uschi meer over het platform, de resultaten en de next steps.

    Lees verder ]
  • logo ING
    Janneke Meis & Ozlem Guven

    We zitten echt bovenop alle ontwikkelingen op het gebied van data

    Janneke Meis & Ozlem Guven - ING

    Ozlem werkt in haar huidige rol vooral aan credit risk modellen, haar collega Janneke is vooral bezig met market risk modellen. In het Model Development team waar beiden deel van uitmaken zijn asset risk, market risk en credit risk samengebracht. Iedereen binnen het team moet modellen kunnen maken voor alle soorten risico’s. Maar wat behelst risk modelling nou eigenlijk precies?

    Lees verder ]
  • logo Octas
    Nanne Tjoelker & Sadjdjan Souri

    Van sterk teamwork naar succes!

    Nanne Tjoelker & Sadjdjan Souri - Rabobank Sneek-ZuidwestFriesland

    Genieten van je werk. Dat wil toch iedereen! Voor ons zitten 2 mannen die het werkgeluk hebben gevonden. Bij Rabobank, aan het water, midden in het Friese Sneek. In hun functies als Manager en Adviseur hebben Nanne en Sadjdjan zowel op persoonlijk als op werkvlak bijzondere
    ontwikkelingen doorgemaakt en hoge resultaten gescoord. Hun verhaal is gevuld met
    inspiratie en tomeloos enthousiasme.

    Lees verder ]
  • logo Achmea
    Kristian Hanson

    Weet jij wat de ‘Next Best Action’ is voor onze klant?

    Kristian Hanson - Teammanager Pega Marketing Achmea

    Kristian Hanson is een nieuw team aan het opbouwen om in te kunnen spelen op deze veranderende klantvraag. ‘Het softwarepakket Pega Marketing speelt hierin een cruciale rol. Het stelt ons in staat marketingcampagnes op een geïntegreerde manier uit te rollen over meerdere kanalen en de Next Best Action voor de klant te bepalen.’

    Lees verder ]
  • logo EY
    Wilbert van Leeuwen

    Data gaat echt alles veranderen

    Wilbert van Leeuwen - Manager Data Analytics, EY

    ‘(Big) Data kan ongekend grote waarde bevatten voor organisaties, maar valt ook lastig te analyseren en toe te passen omdat data vluchtig, complex en vaak niet gestructureerd is. Aan ons de uitdaging om data in het voordeel van bedrijven te laten werken bijvoorbeeld in het auditproces, bij de ontwikkeling van nieuwe bedrijfsmodellen of om de toekomst te voorspellen.’

    Lees verder ]
  • logo Achmea
    Marie Braem

    Onze rol? Data vertalen naar relevante en innovatieve oplossingen

    Marie Braem - Manager Analyse & Advies Achmea Inkomensverzekeringen

    Achmea heeft de ambitie om een data driven verzekeraar te worden, waar beslissingen en procesoptimalisaties fact based zijn. Om dit binnen Inkomen mogelijk te maken is een nieuw, specialistisch team opgericht: Analyse & Advies. Vanuit onze expertise op het vlak van Data Science, klant- en marktonderzoek, strategie en innovatie vertalen wij data naar oplossingen voor complexe business vraagstukken.

    Lees verder ]
  • logo Achmea
    Henny Atsma

    Niemand kent je beter dan jezelf

    Henny Atsma - Manager Marketing & Commercie FBTO

    ‘Veel zogenaamde klantkennis is gebaseerd op afgeleide informatie en aannames, zonder enig persoonlijk contact. Klanten worden op basis van aannames in hokjes gestopt, maar uiteindelijk kent niemand je beter dan jezelf. En juist daar ligt voor ons de uitdaging: wij bepalen niet wat goed is voor de klant, maar helpen de klant om de beste keuzes voor zichzelf te maken.'

    Lees verder ]
Contactgegevens

CareerGuide

Transistorstraat 7
1322 CJ Almere

Postbus 60184
1320 AE Almere

Tel: 036 - 7440 136

KvK 32090652
ING Bank NL91INGB065.42.67.456
BTW NL.8106.57.041.B01

Wie we zijn

Marketingcarriere.nl is onderdeel van het platform van CareerGuide, 25 vacaturebanken voor specialisten!
Onze vacaturebanken (geen bemiddeling) bieden professionals relevante vacatures binnen hun expertise.

Ook een vacature plaatsen? Neem contact met ons op:


Nienke Smit   Pieter Lammers
Nienke Smit
n.smit@careerguide.nl
06-41454957
  Pieter Lammers
p.lammers@careerguide.nl
06-41454956