Vacatures in Marketing

Interviews met Marketingspecialisten over ontwikkelingen in de sector en binnen organisaties

  • logo ABN AMRO
    Babet Boswinkel

    Het grijpt mij persoonlijk aan dat zoveel jongeren in de financiële problemen komen

    Babet Boswinkel - Propositie Marketeer bij ABN AMRO

    Een op de vijf jongeren tussen de 18 en 26 jaar is niet in staat de rekeningen op tijd te betalen. Dat geeft onrust en stress en als je niet oppast achtervolgt het hen nog jarenlang. Een slechte start van het volwassen leven. Eentje die is te voorkomen en daar zetten we vanuit ABN AMRO vol op in. Door proposities te ontwikkelen die jongeren helpen financieel zelfredzaam te worden en te blijven.

    Lees verder ]
  • logo Blue Sky Group
    Esmée Snel

    Hoe interesseer je mensen voor hun eigen pensioen?

    Esmée Snel - Communicatieadviseur bij Blue Sky Group

    Samen met mijn collega’s probeer ik alles wat er verandert op pensioengebied zo toegankelijk mogelijk onder de aandacht te brengen met gebruik van alle mogelijke media. Pensioen is nu eenmaal vaak complex. Daarom staat duidelijkheid voorop: iedereen moet het kunnen begrijpen en mensen moeten er liefst een positief gevoel aan overhouden. 

    Lees verder ]
  • logo Aegon
    Maxim Buise en Ashley Sardjoe

    Op de zeepkist voor diversiteit en inclusiviteit

    Maxim Buise en Ashley Sardjoe - werkzaam bij Aegon

    Maxim Buise en Ashley Sardjoe zijn trots op de stappen die Aegon zet om divers en inclusief te worden. Een tweegesprek met deze dertigers over hun drijfveren om zich hiervoor hard te maken.

    Lees verder ]
  • logo EY
    Sander van der Hoek

    Digitale transformatie is meer dan technologie

    Sander van der Hoek - Senior Manager Data & Analytics bij EY

    Een succesvol digitaal transformatie project reikt veel verder dan alleen technologie, het grijpt in op de hele organisatie en vraag om een brede cultuurverandering. Dat is vaak ook de reden dat organisaties wel experimenteren met bijvoorbeeld Artificial Intelligence maar het ze maar weinig oplevert. Door projecten bedrijfsbreed aan te pakken en structuur te brengen in het doel dat je nastreeft vergroot je het succes.

    Lees verder ]
  • logo NN
    Melissa Okken

    De zelfstandigheid van mijn functie betekent een grote verantwoordelijkheid

    Melissa Okken - Data Management Specialist bij NN

    Data zijn van cruciaal belang voor NN. Want je kunt pas goed concurreren als je precies weet wie je klant is en wat wij voor elkaar betekenen. Daarbij moeten we de datakwaliteit scherp in de gaten houden. Zeker met de drie sleutelwoorden van ons bedrijf in het achterhoofd: persoonlijk, digitaal en relevant. 

    Lees verder ]
  • logo ABN AMRO
    Mao-Fa Yeh

    Op weg naar een digitale cultuur

    Mao-Fa Yeh - Online Service Specialist bij ABN AMRO

    ‘Digitalisering  biedt ons ongekende mogelijkheden om de dienstverlening heel persoonlijk te maken en op de individuele wensen van de klant af te stemmen. Voor ons team is daarbij de grootste uitdaging om niet alleen de consument die steeds digitaler en klantvriendelijker bediend wil worden tevreden te stellen, maar ook de groep die moeite heeft om hierin mee te gaan.'

    Lees verder ]
  • logo PGGM
    Manon Pernot

    Impact tot de macht 4

    Manon Pernot - Directeur Mens & Organisatie bij PGGM

    Een vakspecialistische rol met impact. Impact op het leven van miljoenen zorgmedewerkers, impact op de toekomst van ons pensioenstelsel, impact op de toekomst van de zorg en impact met onze beleggingen waarmee we het milieu en de maatschappij een flinke duw in de goede richting kunnen geven. Kortom, je hebt bij ons niet zomaar impact, maar impact tot de macht 4.

    Lees verder ]
  • logo NN
    Vijai Ramcharan

    Innovatieve technologieën vormen hier steeds meer het hart van de business.

    Vijai Ramcharan - Innovation Architect bij BB Group

    ‘Van oudsher is NN een traditionele verzekeringsmaatschappij. Maar onze wereld verandert razendsnel, en wij moeten mee veranderen. Voor die veranderende wereld zijn wij, techneuten, gemaakt. Want wij kunnen niet leven in een starre omgeving. Daarom werken we bij NN voortdurend aan de innovatie van onze producten."

    Lees verder ]
  • logo Octas
    Rob Schormans

    Pensioenen anno 2020: klantvriendelijkheid op #1

    Rob Schormans - Managing Director Marketing Operations - APG

    Wekenlang wachten op antwoord na schriftelijke vragen over je pensioen. Vroeger de normaalste zaak van de wereld, maar niet meer van deze tijd. “Het is onze ambitie als grote speler om het meest klantgerichte bedrijf in onze sector te zijn”, aldus Rob Schormans, Managing Director Marketing Operations bij APG, in gesprek (nog voor COVID-19) met Octas directeur Jan van Dijk.

    Lees verder ]
Contactgegevens

CareerGuide

Postbus 60184
1320 AE Almere

Tel: 036 - 7440 136

KvK 32090652
ING Bank NL91INGB065.42.67.456
BTW NL.8106.57.041.B01

Wie we zijn

Marketingcarriere.nl is onderdeel van het platform van CareerGuide, 25 vacaturebanken voor specialisten!
Onze vacaturebanken (geen bemiddeling) bieden professionals relevante vacatures binnen hun expertise.

Ook een vacature plaatsen? Neem contact met ons op of stuur hem in via dit formulier.