vergrootglas
Vacatures in Marketing

Interviews met Marketingspecialisten over ontwikkelingen in de sector en binnen organisaties

  • logo Octas
    Nanne Tjoelker & Sadjdjan Souri
    Linkedin Twitter Facebook RSS

    Van sterk teamwork naar succes!

    Nanne Tjoelker & Sadjdjan Souri - Rabobank Sneek-ZuidwestFriesland

    Genieten van je werk. Dat wil toch iedereen! Voor ons zitten 2 mannen die het werkgeluk hebben gevonden. Bij Rabobank, aan het water, midden in het Friese Sneek. In hun functies als Manager en Adviseur hebben Nanne en Sadjdjan zowel op persoonlijk als op werkvlak bijzondere
    ontwikkelingen doorgemaakt en hoge resultaten gescoord. Hun verhaal is gevuld met
    inspiratie en tomeloos enthousiasme.


    Lees verder ]
  • logo Achmea
    Kristian Hanson
    Linkedin Twitter Facebook RSS

    Weet jij wat de ‘Next Best Action’ is voor onze klant?

    Kristian Hanson - Teammanager Pega Marketing Achmea

    Kristian Hanson is een nieuw team aan het opbouwen om in te kunnen spelen op deze veranderende klantvraag. ‘Het softwarepakket Pega Marketing speelt hierin een cruciale rol. Het stelt ons in staat marketingcampagnes op een geïntegreerde manier uit te rollen over meerdere kanalen en de Next Best Action voor de klant te bepalen.’


    Lees verder ]
  • logo EY
    Wilbert van Leeuwen
    Linkedin Twitter Facebook RSS

    ‘Data gaat echt alles veranderen’

    Wilbert van Leeuwen - Manager Data Analytics, EY

    ‘(Big) Data kan ongekend grote waarde bevatten voor organisaties, maar valt ook lastig te analyseren en toe te passen omdat data vluchtig, complex en vaak niet gestructureerd is. Aan ons de uitdaging om data in het voordeel van bedrijven te laten werken bijvoorbeeld in het auditproces, bij de ontwikkeling van nieuwe bedrijfsmodellen of om de toekomst te voorspellen.’


    Lees verder ]
  • logo Achmea
    Marie Braem
    Linkedin Twitter Facebook RSS

    Onze rol? Data vertalen naar relevante en innovatieve oplossingen

    Marie Braem - Manager Analyse & Advies Achmea Inkomensverzekeringen

    Achmea heeft de ambitie om een data driven verzekeraar te worden, waar beslissingen en procesoptimalisaties fact based zijn. Om dit binnen Inkomen mogelijk te maken is een nieuw, specialistisch team opgericht: Analyse & Advies. Vanuit onze expertise op het vlak van Data Science, klant- en marktonderzoek, strategie en innovatie vertalen wij data naar oplossingen voor complexe business vraagstukken.


    Lees verder ]
  • logo Achmea
    Henny Atsma
    Linkedin Twitter Facebook RSS

    Niemand kent je beter dan jezelf

    Henny Atsma - Manager Marketing & Commercie FBTO

    ‘Veel zogenaamde klantkennis is gebaseerd op afgeleide informatie en aannames, zonder enig persoonlijk contact. Klanten worden op basis van aannames in hokjes gestopt, maar uiteindelijk kent niemand je beter dan jezelf. En juist daar ligt voor ons de uitdaging: wij bepalen niet wat goed is voor de klant, maar helpen de klant om de beste keuzes voor zichzelf te maken.'


    Lees verder ]
  • logo Achmea
    Bert Boesveld
    Linkedin Twitter Facebook RSS

    ‘One call does it all’

    Bert Boesveld - Architect CC Infra, Achmea

    Bert Boesveld is Architect CC Infra en vanaf het eerste begin betrokken bij het uitrollen van Genesys binnen Achmea. ‘Als Achmea zijn we volop in beweging om onze klanten een omnichannel beleving te laten ervaren. Dat betekent dat klanten zelf bepalen waar, wanneer en hoe ze contact met ons opnemen en dat ze moeiteloos kunnen switchen tussen kanalen als telefoon, mail, chat of social media.


    Lees verder ]
  • logo Achmea
    Peter Zwikker
    Linkedin Twitter Facebook RSS

    We willen klanten beter bedienen door relevanter voor ze te zijn.

    Peter Zwikker - Marketing Intelligence Analist Achmea

    Achmea is een fusiebedrijf waar tot op heden vooral de nadruk heeft gelegen op de positionering van merken. Voor wat betreft de zakelijke markt komt daar binnenkort een ommezwaai in. Centraal Beheer en Avero zetten een nieuwe marketing organisatie op, ingedeeld langs klantgroepen. Een geweldige uitdaging die vooral de marketeers veel meer armslag zullen geven.


    Lees verder ]
  • logo Achmea
    Simone Storm, Teammanager Solution Factory en Benno Smit
    Linkedin Twitter Facebook RSS

    Growth hacking

    Simone Storm, Teammanager Solution Factory en Benno Smit - Manager klantcontact online, Centraal Beheer Achmea

    ´Growth hacking’ staat ons voor ogen bij de inrichting van de teams. Scrum teams waarin de krachten op het terrein van marketing, techniek en creativiteit worden gebundeld. Samen slimmere manieren vinden om iets op te lossen met maar één doel: groeien.´


    Lees verder ]
  • logo Achmea
    Martijn Dood
    Linkedin Twitter Facebook RSS

    Even de balans opmaken

    Martijn Dood - Allround Digital Marketeer Achmea

    Eerlijk is eerlijk: Ik ben met enthousiasme maar ook met het nodige opportunisme bij Centraal Beheer aan de slag gegaan. Ik was net verhuisd naar Deventer en zocht een werkgever in de buurt.


    Lees verder ]
  • logo Achmea
    David de Jong
    Linkedin Twitter Facebook RSS

    Data Scientist: the new cool kid on the block

    David de Jong - Manager Strategie & Ontwikkeling, divisie Schade & Inkomen Achmea

    ´De verzekeringmarkt staat aan de vooravond van ingrijpende veranderingen. Volgens velen is het huidige business model aan het einde van haar levenscyclus. Het ontsluiten van data biedt ongekende mogelijkheden tot innovatie.´


    Lees verder ]
  • logo Achmea
    Jack Hommel
    Linkedin Twitter Facebook RSS

    Uitdagingen voor de verzekeringssector

    Jack Hommel - directie Achmea

    ´Verzekeringen maken het mogelijk dat je kunt doen wat je wilt, zonder al te grote belemmeringen. Gestoeld op solidariteit leveren ze een bijdrage aan een leefbare maatschappij. Vanuit die maatschappelijke relevantie geloof ik daarom ook onvoorwaardelijk in een zonnige toekomst voor de branche.´


    Lees verder ]
  • logo Achmea
    Jorge Juan Dios Canada
    Linkedin Twitter Facebook RSS

    Werken bij de grootste digitale verzekeraar

    Jorge Juan Dios Canada - Infrastructuur Specialist Windows

    ´Onze grootste uitdaging is de balans te vinden tussen de vernieuwing die onze interne klanten eisen en de stabiliteit die we moeten garanderen. Je kunt niet zo maar voor het nieuwste van het nieuwste gaan.´

    Lees verder ]
  • logo ABN AMRO Bank
    Paul Wander
    Linkedin Twitter Facebook RSS

    De Hypotheekadvisering van de toekomst.

    Paul Wander - Operationeel manager Online HypotheekAdvies ABN AMRO

    We bieden een uniek concept van adviseren op afstand. De klant waardeert deze vorm van advies enorm, mede doordat we zes dagen in de week van 9.00 tot 21.00 uur bereikbaar zijn.


    Lees verder ]
  • logo AEGON
    Philip van Buuren
    Linkedin Twitter Facebook RSS

    Data vertalen naar kansen, dat vind ik hier

    Philip van Buuren - Marketing Intelligence Analyst AEGON

    Binnen AEGON bestaat een sterke wil om nieuwe dingen te gaan doen. Of bestaande dingen anders. Nieuwe producten ontwikkelen, nieuwe vormen van communicatie en verkoop uit te proberen. Data-driven marketing waarvoor het meetbare, werkelijke gedrag van de eigen klant en de consument de basis vormen.

    Lees verder ]
Contactgegevens

CareerGuide

Argonweg 14
1362 AA Almere

Postbus 60184
1320 AE Almere

Tel: 036 - 7440 136

KvK 32090652
ING Bank NL91INGB065.42.67.456
BTW NL.8106.57.041.B01

Wie we zijn

Marketingcarriere.nl is onderdeel van het platform van CareerGuide, 25 vacaturebanken voor specialisten!
Onze vacaturebanken (geen bemiddeling) bieden professionals relevante vacatures binnen hun expertise.

Ook een vacature plaatsen? Neem contact met ons op:


Nienke Smit   Pieter Lammers
Nienke Smit
n.smit@careerguide.nl
06-41454957
  Pieter Lammers
p.lammers@careerguide.nl
06-41454956
Linkedin    Twitter    Contact met Nienke Smit via WhatsApp   Linkedin    Twitter    Contact met Pieter Lammers via WhatsApp