Vacatures in Marketing

Overzicht van nieuwsberichten en rapporten voor Marketingspecialisten

  • Goede begeleiding is meer dan informeren

    Goede begeleiding is meer dan informeren

    Bron: Anne de Groot en Laura van Steen (AFM) op PBM - 03-05-2022
    "AFM is blij met de nieuwe norm in het wetsvoorstel toekomst pensioenen. De norm op keuzebegeleiding. Met alle kennis die we over het gedrag van consumenten hebben, is het van belang dat de pensioendeelnemer goed wordt begeleid in de keuzes die hij rond zijn pensioen moet maken."
  • Van tekentafel tot tool: EBB voor bestaande ASR-klant

    Van tekentafel tot tool: EBB voor bestaande ASR-klant

    Bron: InFinance.nl - 02-05-2022
    Bestaande klanten van ASR kunnen volledig digitaal een Verduurzamingshypotheek aanvragen. Een tour door de MijnHypotheek-omgeving van ASR laat zien hoe eenvoudig dit alles in zijn werk gaat. De weg die moest worden afgelegd om tot deze nieuwe functionaliteit te komen verliep een stuk complexer.
  • Babet Boswinkel

    Het grijpt mij persoonlijk aan dat zoveel jongeren in de financiële problemen komen

    In gesprek met Babet Boswinkel, Propositie Marketeer bij ABN AMRO - 21-04-2022

    Een op de vijf jongeren tussen de 18 en 26 jaar is niet in staat de rekeningen op tijd te betalen. Dat geeft onrust en stress en als je niet oppast achtervolgt het hen nog jarenlang. Een slechte start van het volwassen leven. Eentje die is te voorkomen en daar zetten we vanuit ABN AMRO vol op in. Door proposities te ontwikkelen die jongeren helpen financieel zelfredzaam te worden en te blijven.

  • Achmea's Hartlopers | Werken bij Achmea

    Achmea's Hartlopers | Werken bij Achmea

    Video van Achmea - 13-04-2022
    Bij Achmea ben je niet zomaar ‘Data-engineer’, ‘Financieel expert’ of ‘Digital Marketeer’. Je bent in eerste plaats een ‘Hartloper’. Iemand die zijn hart volgt, voorop loopt in zijn vakgebied en zijn talent inzet voor een gezonde, veilige én duurzame toekomst.
  • Hoe krijg je de ander mee...

    Hoe krijg je de ander mee...

    Bron: Blog Paul Bos op website AG - 31-03-2022
    Het is misschien wel de meeste gestelde vraag, vandaag de dag: hoe krijgen wij de ander mee in onze plannen en ambities? In de buurt waar we wonen, in het team waar we mee werken, in onze organisatie waar we leiding aan geven en in de samenleving waarin we met z’n allen leven?
  • Data-gedreven pensioencommunicatie met Alfred Kool en Mark Verschuren.

    Data-gedreven pensioencommunicatie met Alfred Kool en Mark Verschuren.

    Video van AethiQs - 23-03-2022
    Een combinatie van alpha’s en beta’s gaat het vertrouwen in het nieuwe pensioenstelsel redden! Alfred Kool (Communicatiestrateeg) en Mark Verschuren (Data scientist) bespreken hoe data en technologie kan ondersteunen bij het relevant maken van pensioencommunicatie.
  • Can We Trust Self-learning AI?

    Can We Trust Self-learning AI?

    Video van Radboud Universiteit - 14-03-2022
    Een verzekering toekennen, het opsporen van huidkanker en het speuren naar potentiële misdadigers. We vertrouwen steeds meer op de beslissingen van zelflerende AI, omdat het bijzonder effectief patronen herkent in data. Er is echter een probleem: zelfs experts weten vaak niet meer hoe deze systemen beslissingen maken. Luister naar AI-deskundige Pim Haselager en denk mee over de rol van zelflerende AI in onze samenleving.
  • Insurance 2030—The impact of AI on the future of insurance

    Insurance 2030—The impact of AI on the future of insurance

    Bron: Article a.o. Dough McElhaney, McKinsey & Company - 12-03-2022
    Welcome to the future of insurance, as seen through the eyes of Scott, a customer in the year 2030. His digital personal assistant orders him a a vehicle with self-driving capabilities for a meeting across town.
  • Diversiteit in de top - aan de slag met het ingroeiquotum

    Diversiteit in de top - aan de slag met het ingroeiquotum

    Video van Sociaal-Economische Raad - 12-03-2022
    Voor grote bedrijven in Nederland geldt sinds 1 januari 2022 de wet 'Ingroeiquotum en streefcijfers', met als doel de verhouding tussen vrouwen en mannen in de top en subtop evenwichtiger te maken.
  • “De combinatie+ tussen een sterk merk, ruim 1,6 miljoen klanten en deze sector maakt dat je impact kan maken”
Contactgegevens

CareerGuide

Postbus 60184
1320 AE Almere

Tel: 036 - 7440 136

KvK 32090652
ING Bank NL91INGB065.42.67.456
BTW NL.8106.57.041.B01

Wie we zijn

Marketingcarriere.nl is onderdeel van het platform van CareerGuide, 25 vacaturebanken voor specialisten!
Onze vacaturebanken (geen bemiddeling) bieden professionals relevante vacatures binnen hun expertise.

Ook een vacature plaatsen? Neem contact met ons op of stuur hem in via dit formulier.