Vacatures in Marketing

Overzicht van interviews en nieuwsberichten voor Marketingspecialisten

  • 5 vragen over de dos en don’ts van open insurance

    5 vragen over de dos en don’ts van open insurance

    Bron: Verbond van Verzekeraars - 12-01-2023
    De Global Federation of Insurance Associations (GFIA) heeft zes dos en don’ts voor open insurance opgesteld. Waarom? Voor wie zijn die bedoeld? En wat houdt open insurance eigenlijk in? Verbondsdirecteur Geeke Feiter is voorzitter van de werkgroep Disruptive Technology van de GFIA. Zij geeft antwoord op 5 vragen.
  • Test hoe digitaal inclusief je bent als digitale dienstverlener!

    Test hoe digitaal inclusief je bent als digitale dienstverlener!

    Bron: Kenniscentrum Data & Maatschappij - 03-01-2023
    Weet jij hoe digitaal inclusief jouw dienst eigenlijk is? DigitAll, een coalitie van bedrijven, maatschappelijke organisaties en overheidsinstanties die samen werken aan meer digitale inclusie in België, lanceert de Digital Inclusion by Design Index.
  • “Een product ontwikkelen is doen, en het daarna steeds iets beter maken”

    “Een product ontwikkelen is doen, en het daarna steeds iets beter maken”

    Bron: Pieter van der Veen (TVM) op Verbond van Verzekeraars - 27-10-2022
    Pieter van der Veen, Productmanager bij TVM verzekeringen nam in 2021 deel aan het Jongeren Innovatie Programma (JIP) van het Verbond én werkte bij TVM mee aan de splinternieuwe zero emissie verzekering voor bestel- en vrachtwagens. “Ik ga altijd op zoek naar wat er wel kan."
  • Ontsteek het teamvuur

    Ontsteek het teamvuur

    Bron: CMWeb - 10-10-2022
    ‘We dachten het allemaal zo goed geregeld te hebben, ook als het gaat om werken en samenwerken,’ zegt Hans van der Loo, expert gedrags- en cultuurverandering en co-auteur van Teaming: De nieuwe realiteit van werken. ‘Maar nu de ene crisis over de andere duikelt, blijken er heel spectaculaire verschillen te zijn tussen organisaties
  • CMO’s worstelen met data-ethiek

    CMO’s worstelen met data-ethiek

    Bron: DaiyDataBites.nl - 06-10-2022
    De meerderheid van de CMO’s bij multinationals hecht belang aan een ethische benadering van data, maar de helft weet niet wat dit betekent voor de praktijk in huis en bij data-leveranciers.
  • Ionica Smeets over AI: “Veel kan, maar wil je het ook echt?”

    Ionica Smeets over AI: “Veel kan, maar wil je het ook echt?”

    Bron: Verbond van Verzekeraars - 30-09-2022
    Om de 120 aanwezige data professionals te prikkelen, geeft Smeets (hoogleraar wetenschapscommunicatie aan Universiteit Leiden) de nodige stof tot nadenken. Met ongemakkelijke, soms lachwekkende, maar ook rake praktijkvoorbeelden illustreert ze de impact van AI op ons dagelijks leven en hoe dit vaak misloopt.
  • Consumenten hebben voorkeur voor verzekeraar bij advies over fysiek en financieel welzijn
  • 3 werkstijlen om rekening mee te houden bij hybride werken

    3 werkstijlen om rekening mee te houden bij hybride werken

    Bron: Frankwatching - 26-09-2022
    Sommige collega’s bloeien op door de gedeeltelijke terugkeer naar het kantoor. Anderen hebben in deze nieuwe situatie mogelijk meer ondersteuning nodig om hun stem te vinden, betekenisvolle relaties met collega’s te onderhouden en een optimale bijdrage aan hun team te leveren. Hoe ondersteun je verschillende werkstijlen?
  • Herbundelen: de volgende fase in de fintech-evolutie

    Herbundelen: de volgende fase in de fintech-evolutie

    Bron: Banken.nl - 05-09-2022
    De volgende fase in de evolutie van de financiële sector lijkt aangebroken. Nadat fintechs een decennium lang hapje voor hapje aan de waardeketen van de gevestigde banken knaagden, zoeken ze nu steeds meer de samenwerking: de ontbundeling is omgeslagen in herbundeling.
  • Hoe overwinnen financieel dienstverleners obstakels voor embedded finance?
Contactgegevens

CareerGuide

Postbus 60184
1320 AE Almere

Tel: +31 36 7440 136

KvK 32090652
ING Bank NL91INGB065.42.67.456
BTW NL.8106.57.041.B01

Wie we zijn

Marketingcarriere.nl is onderdeel van het platform van CareerGuide, 25 vacaturebanken voor specialisten!
Onze vacaturebanken (geen bemiddeling) bieden professionals relevante vacatures binnen hun expertise.

Ook een vacature plaatsen? Neem contact met ons op of stuur hem in via dit formulier.