Vacatures in Marketing

Overzicht van nieuwsberichten en rapporten voor Marketingspecialisten

  • Wat is het effect van quantumtechnologie en robotics op verzekeringsbranche?
  • Les uit het buitenland: Nederland moet helder, eerlijk verhaal vertellen over pensioenen

    Les uit het buitenland: Nederland moet helder, eerlijk verhaal vertellen over pensioenen

    Bron: Benne van Opta en Onno Steenbeek op Netspar.nl - 30-06-2021
    De komende jaren zullen alle betrokkenen bij de Nederlandse pensioenhervorming een glasheldere en eerlijke verhaallijn moeten communiceren rond de overgang naar een nieuw pensioencontract. Dat is een van de lessen die pensioenexperts van Netspar trekken na analyse van negen andere landen die eerder een grote hervorming van het pensioenstelsel doormaakten.
  • De toekomst voor banken: plug & play

    De toekomst voor banken: plug & play

    Bron: Maurits Kreijveld, Marketingfacts.nl - 29-06-2021
    Steeds meer bedrijven zien kansen om hun dienstverlening te verbeteren door betalen en andere financiële diensten te integreren in hun aanbod. Door digitalisering wordt dit eenvoudiger en goedkoper. Betekent dit het einde van de banken, zoals we die kennen?
  • Vijf vragen over de impact van virtueel werken op besluitvorming in de financiële sector
  • Deelnemerscommunicatie SPMS: ‘Fintech’ én ‘High Touch’

    Deelnemerscommunicatie SPMS: ‘Fintech’ én ‘High Touch’

    Bron: Jeroen Steenvoorden op PBM - 22-06-2021
    "SPMS heeft altijd al een grote focus gehad op persoonlijke communicatie. De effectiviteit en efficiency is verbeterd door de inzet van IT. De financiële planners van SPMS geven deelnemers inzicht in hun persoonlijke pensioeninkomsten."
  • Drie prangende vragen om jezelf te stellen vóórdat je solliciteert

    Drie prangende vragen om jezelf te stellen vóórdat je solliciteert

    Bron: Edith Werkt - 18-06-2021
    Zie je met regelmaat aantrekkelijke vacatures voorbijkomen maar heb je twijfel of je ervoor in aanmerking komt? Of misschien solliciteer je wel op alles wat los en vast zit? Wil je andere kwaliteiten van jezelf aanboren, maar heb je geen idee waar te beginnen? Ben je benieuwd of je geschikt bent voor de eindverantwoordelijkheid binnen een organisatie? Wil je inzicht in jouw marktwaarde en weten welke werk-stap past in deze levensfase? Allemaal vragen die gaan over het ‘kunnen’.
  • Reageren op bedrijfsverstoringen begint bij de Chief Data Officer (CDO)

    Reageren op bedrijfsverstoringen begint bij de Chief Data Officer (CDO)

    Bron: IMF - 18-06-2021
    De gehele constructie van hoe bedrijven opereren is aan het veranderen. Kenniswerkers hebben hun kantoor thuis ingericht en zitten verspreid over het gehele land. Er zal wat terugkeer naar kantoren zijn, maar het thuiswerken zal blijvend zijn. Als reactie hierop moeten bedrijven investeren in hun datateams en datacapaciteiten in het algemeen, wat begint met de CDO.
  • Kabinet pleit voor transparantie bij inzet kunstmatige intelligentie

    Kabinet pleit voor transparantie bij inzet kunstmatige intelligentie

    Bron: Verbond van Verzekeraars - 11-06-2021
    Het kabinet heeft een handreiking AI-systeemprincipes voor non-discriminatie gepubliceerd waar Jos Schaffers, de auteur van het Ethisch kader, aan heeft bijgedragen. “Zoals wij al zeiden bij de publicatie van het ethisch kader: het gaat er om de ‘computer says no’ te voorkomen.” De tien regels die in het advies gegeven worden om discriminatie te voorkomen ademen dat adagium."
  • De Hartlopers - Werken bij Achmea

    De Hartlopers - Werken bij Achmea

    Video van Achmea - 04-06-2021
    Bij Achmea ben je niet zomaar ‘data-engineer’, ‘financieel expert’ of ‘juridisch medewerker’. Je bent in eerste plaats een ‘Hartloper’. Iemand die zijn hart volgt, voorop loopt in zijn vakgebied en zijn talent inzet voor een gezonde en veilige samenleving.
  • Creatief gold diggen met data science

    Creatief gold diggen met data science

    Bron: Marjolein van Ballegooij, op Online Marketing - 11-05-2021
    Af en toe zie je ontwikkelingen binnen je vakgebied in razend tempo op je afkomen. Meestal zijn de voortekenen al duidelijk, maar doe je er niets mee omdat het nog niet hoeft, denk je. Maar dan ineens - BAM - kun je er echt niet meer om heen. Data science is het nieuwe goud. Voor marketing, creatie en innovatie.
Contactgegevens

CareerGuide

Transistorstraat 7
1322 CJ Almere

Postbus 60184
1320 AE Almere

Tel: 036 - 7440 136

KvK 32090652
ING Bank NL91INGB065.42.67.456
BTW NL.8106.57.041.B01

Wie we zijn

Marketingcarriere.nl is onderdeel van het platform van CareerGuide, 25 vacaturebanken voor specialisten!
Onze vacaturebanken (geen bemiddeling) bieden professionals relevante vacatures binnen hun expertise.

Ook een vacature plaatsen? Neem contact met ons op:


Nienke Smit   Pieter Lammers
Nienke Smit
n.smit@careerguide.nl
06-41454957
  Pieter Lammers
p.lammers@careerguide.nl
06-41454956