marketingcarriere.nl

Elke marketingstrategie heeft beperkte levensduur

Blog
29-08-2024
Leo van Sister
Leo van Sister: 'Voor organisaties en hun marketeers zijn het al jaren roerige tijden en verandert de marktsituatie met de regelmaat van de klok. De marketeer wordt feitelijk elke keer weer gedwongen om zijn strategie aan te passen. Dat hoeft helemaal niet verkeerd te zijn.'

Oorlogen en pandemieën hebben een grote impact op productie en leveringen in veel sectoren. Daarnaast verandert het aanbod van producten, diensten en services vaak als gevolg van toetredingen van nieuwe aanbieders of de teloorgang ervan zoals recentelijk weer in de retail. Maar vaak verandert de concurrent zijn of haar strategie en zorgt daarmee soms ook voor flinke disruptie.

[....]

Lees verder op: marketingtribune.nl

Gerelateerde vacatures

Geïnteresseerd in een carrière bij organisaties in ditzelfde vakgebied? Bekijk hieronder de gerelateerde vacatures en vind de perfecte match voor jou!
Top vacature
Klaverblad
75.300 - 107.200
Medior, Senior
Zoetermeer
Als Propositiemarketeer Schade Zakelijk bij Klaverblad analyseer je trends en klantbehoeften, ontwikkel je proposities voor zakelijke schadeverzekeringen en werk je samen met marketing en sales om impactvolle oplossingen te creëren....
ING
4.596 - 7.460
Medior
Amsterdam
As a Customer Journey Expert – Digital Investment Products at ING, you'll enhance digital investment products like Self Invest, Easy Invest, and Pension Investing. Collaborate with teams to drive commercial...
NN
4.092 - 5.846
Medior
Rotterdam
Als Communicatie Specialist met Content Management ervaring bij NN Bank werk je aan de transformatie van klantcommunicatie binnen Risk en Debt Recovery. Je creëert effectieve content voor diverse kanalen, optimaliseert...
KPMG
4.900 - 7.900
Senior
Amstelveen
Als Senior Engagement Strategist Corporate ontwikkel je strategische communicatieprogramma's die zowel interne als externe betrokkenheid versterken. Je werkt nauw samen met leiderschap, PR en marketing om thought leadership en de...