marketingcarriere.nl

Online marketing: dé trends & tips voor de tweede helft van 2024

Nieuws
19-08-2024
Stevenie Roseboom
Stevenie Roseboom zet de belangrijkste must-reads op het gebied van online marketing voor je op een rij. Neem de tijd voor deze deep-dive en je bent klaar om te knallen in de tweede helft van dit jaar.

De eerste helft van het jaar zit er alweer op. We proberen niet te vervallen in clichés, maar de ontwikkelingen op het gebied van onder andere AI, search, en social media volgen elkaar in een razendsnel tempo op. Ben je er even tussenuit geweest? I’ve got you covered. Ik heb de belangrijkste must-reads op het gebied van online marketing voor je op een rij gezet. Neem de tijd voor deze deep-dive en je bent klaar om te knallen in de tweede helft van dit jaar.

[....]

Lees verder op: frankwatching.nl

Gerelateerde vacatures

Geïnteresseerd in een carrière bij organisaties in ditzelfde vakgebied? Bekijk hieronder de gerelateerde vacatures en vind de perfecte match voor jou!
Top vacature
Klaverblad
75.300 - 107.200
Medior, Senior
Zoetermeer
Als Propositiemarketeer Schade Zakelijk bij Klaverblad analyseer je trends en klantbehoeften, ontwikkel je proposities voor zakelijke schadeverzekeringen en werk je samen met marketing en sales om impactvolle oplossingen te creëren....
ING
4.596 - 7.460
Medior
Amsterdam
As a Customer Journey Expert – Digital Investment Products at ING, you'll enhance digital investment products like Self Invest, Easy Invest, and Pension Investing. Collaborate with teams to drive commercial...
NN
4.092 - 5.846
Medior
Rotterdam
Als Communicatie Specialist met Content Management ervaring bij NN Bank werk je aan de transformatie van klantcommunicatie binnen Risk en Debt Recovery. Je creëert effectieve content voor diverse kanalen, optimaliseert...
KPMG
4.900 - 7.900
Senior
Amstelveen
Als Senior Engagement Strategist Corporate ontwikkel je strategische communicatieprogramma's die zowel interne als externe betrokkenheid versterken. Je werkt nauw samen met leiderschap, PR en marketing om thought leadership en de...